U četvrtak, 6. lipnja, Visoko učilište Europska poslovna škola Zagreb i Hrvatska udruga za franšizno poslovanje zajednički organiziraju Smotru studentskih poduzeća i studentskih poduzetničkih inkubatora te Forum poslovnih mogućnosti za samozapošljavanje.
Europska poslovna škola Zagreb i BIZ-Poduzetnički inkubator (Business Incubator Zrinski) već tradicionalno, organiziraju 10. Smotru studentskih poduzeća i studentskih poduzetničkih inkubatora. Na smotri će sudjelovati brojne visokoškolske ustanove, studentska poduzeća te predstavnici alumni zajednice koji su uspješno pokrenuli poduzeća za vrijeme studija.
Paralelno sa Smotrom, organizira se i drugi po redu Forum poslovnih mogućnosti za samozapošljavanje u organizaciji Hrvatske udruge za franšizno poslovanje u suradnji sa Zajednicom za franšizno poslovanje pri HGK i Hrvatskim zavodom za zapošljavanje. Na Forumu će se predstaviti poznati franšizni koncepti s ciljem poticanja samozapošljavanja kod studenata i nezaposlenih osoba te će se održati predavanja, radionice i okrugli stol s ciljem poticanja samozapošljavanja studenata i nezaposlenih osoba kroz poznate franšizne modele, ali i kroz otkupljivanje studentskih poduzeća od strane studenata uz potpore za samozapošljavanje, a nakon završenog studija.
Europska poslovna škola Zagreb inicijator je uspostave programa „Mreža studentskih poduzetničkih inkubatora“, koji je pokrenut 2012. godine u partnerstvu s Hrvatskom agencijom za malo gospodarstvo i investicije, a stručnjaci Europske poslovne škole Zagreb prvi u Hrvatskoj i jedni od rijetkih u Europi, pokrenuli su projekt studentskih poduzetničkih inkubatora sa stvarnim studentskim poduzećima, čime su otvorili put sličnim projektima i za druge institucije.
Hrvatska udruga za franšizno poslovanje od 2002. godine radi na promociji i popularizaciji franšiznog poslovnog modela kao sigurnijeg načina pokretanja vlastitog poslovanja radi obuke, treninga i mentorstva u toku poslovanja koje osigurava davatelj franšize. To je jedini poslovni model u kojem dvije tvrtke brinu oko uspjeha istog poslovanja. Iako se pojam franšiza veže uz velike svjetske korporacije ipak ona je uglavnom marketinški kanal preko kojeg mikro i male tvrtke šire svoje poslovanje, a kupci franšize si tim načinom start up-a osiguravaju podjelu rizika i mentorstvo u toku poslovanja od strane iskusnijeg poduzetnika koji je razvio taj poslovni model/davateljem franšize.
Medijski pokrovitelji ovogodišnje Smotre su Suvremena.hr, Poslovni savjetnik, PoslovniFM, portal Women in Adria idr.