Europska poslovna škola Zagreb (EBUS) i Privatna gimnazija i ekonomska škola Katarina Zrinski održavaju funkcionalnu i učinkovitu nastavu srednjoškolce i studente

Svi učenici i studenti nastavu prate putem već postojeće i akreditiranje online platforme Zstudent

Kao prvo visoko učilište koje je akreditirano za izvedbu online nastave u Hrvatskoj i koje ima online studij već nekoliko akademskih godina, Europska poslovna škola od početka tjedna nastavu za svoje redovne i izvanredne studente također provodi u potpunosti online. Putem platforme Zstudent svi studenti imaju pristup online predavanjima, nastavnim materijalima i predavačima te time nastavni procesi nisu ometeni, već su samo digitalizirani. Platforma je omogućila i efikasnu realizaciju nastave za učenike Privatne gimnazije i ekonomske škole Katarina Zrinski. Svi naši srednjoškolci imaju siguran pristup nastavnim materijalima iz svog doma, tako da se nastava provodi bez zastoja ili odgode.

„Ova odluka se nastavlja na preporuke visokim učilištima koje je uputilo  Ministarstvo znanosti i obrazovanja a vezano za organizaciju obrazovnog procesa u slučaju promjene sigurnosne situacije vezano za COVID-19. Primarni cilj Europske poslovne škole je zaštita studenata i profesora, ali isto tako održavanje tijeka nastave i obrazovnih procesa što uspijevamo već nekoliko godina kroz online koncept nastave. Infrastrukturu za provedbu online nastave već imamo i sada smo je primijenili i na ostatak visokog učilišta, kao i na Privatnu gimnaziju i ekonomsku školu Katarine Zrinski kako bismo olakšali i učenicima, studentima, roditeljima i profesorima te kako bismo održali kontinuitet i kvalitetu nastave“ – izjavili su iz Europske poslovne škole Zagreb

Europska poslovna škola se u tom kontekstu ističe kao inovativna, moderna i proaktivna institucija koja se prva u Hrvatskoj pokrenula cjelovit koncept online nastave te se prilagodila i potrebama tržišta i novim zahtjevima u obrazovanju. Problem nemogućnosti redovnog pohađanja nastave i organizacije obrazovnog procesa u tom kontekstu nisu utjecali na kvalitetu nastavnog procesa.